Jobba med oss!

Upfront är en leverantör av kommunikationslösningar till företag och är etablerat i Örebro samt Karlstad. Bolaget består av medarbetare med stor rutin som är specialister inom sitt område och verksamheten bygger på en tydlig modell för samverkan och partnerskap med våra kunder. Vårt framgångsrika koncept har gjort att vi senaste åren haft en snabb tillväxt och därför behöver förstärka vårt säljteam i Örebro primärt. Finns du på annan ort i Sverige är du också välkommen att söka.

Har du genom åren varit i branschen känner du garanterat igen många ansikten hos oss.

Upfront har nära partnerskap med alla stora operatörer och har utmärkelser som Platina Partner hos Tele2, Partner Plus hos Soluno och Premium Partner hos Telenor för att nämna några exempel. Innebörden av detta är att vi har högsta klassningen hos respektive operatör inom kompetens och kundnöjdhet.

Vi är en organisation med egen support- och leveransavdelning, tekniskt säljstöd och också mötesbokare. Du kommer till ett sammansvetsat Team med vad vi skulle kalla för ett fantastiskt klimat och en modern organisation som drivs med entreprenörsanda samt nära till beslut. Hos oss finns inga stängda dörrar eller chefshierarkier.

Tjänsten innebär:
  • Förvaltning av befintliga kunder samt en stor del kommande nykundsmöten då efterfrågan på våra tjänster är stor. Vi har ett högt kundintag och samverkan tillsammans med kontroll är det vi värdesätter mest i våra partnerskap med Upfronts kunder.
  • Fullt ansvar gällande avtalshantering, försäljning och relationsbyggande aktiviteter. Hos oss har man fulla mandat att strukturera sitt eget erbjudande med interna resurser.
  • Vara en lagspelare. Klyschigt men på riktigt. Vi är en organisation där samarbete är nyckeln och vårt DNA.
  • Prospektera och identifiera nya affärsmöjligheter.
Din erfarenhet:
  • Historik inom B2B-försäljning som exempelvis Account Manager eller Key Account Manager.
  • Dokumenterade goda säljresultat.
  • Meriterande med god teknisk förståelse av Telekom och/eller IT.
  • Kunskaper inom ekonomi / kalkylering.
  •  Du är en relationsbyggare som är ansvarstagande och har en god förståelse för företagsförsäljning.
Dina personliga egenskaper:
  • Kreativ, flexibel, en god analysförmåga och förståelse i både sociala och behovsanalyserande sammanhang.
  • Lagspelare som drivs av resultat samtidigt som du är en ambassadör för Upfront.
  • Du ser dig som en del i bolaget och är involverad och dedikerad i Upfronts utveckling. Hos oss är det allas ansvar att implementera idéer och hela tiden utvecklas.
  • Att du pratar och skriver obehindrat på svenska (krav) samt engelska (meriterande).
Vi erbjuder:
  • Möjligheten att jobba hos en av Sveriges främsta aktörer inom kommunikationslösningar och operatörstjänster.
  • En arbetsmiljö som präglas av professionalism och glädje.
  • Konkurrenskraftig lön med mervärden samt tjänstepension och friskvårdsbidrag.
  • Kontinuerliga säljtävlingar samt andra bonusmöjligheter.
  • Möjlighet att avancera internt inom bolaget.

Några av våra kunder, varumärken och partners vi jobbar med hittar du här:
https://www.beupfront.se/kunder-partners/

Dina framtida kollegor på Upfront hittar du här:
https://www.beupfront.se/vi-ar-upfront/

Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt.
Eventuella frågor om tjänster besvaras av Benny Andersson, 019-3680401
Ansökan samt CV med personligt brev skickas till benny.andersson@upfront.nu