Jobba med oss!

Upfront är en leverantör av kommunikationslösningar till företag och är etablerat i Örebro samt Karlstad.

Bolaget består av medarbetare med stor rutin som är specialister inom sitt område och verksamheten bygger på en tydlig modell för samverkan och partnerskap med våra kunder. Har du genom åren varit i branschen känner du garanterat igen många ansikten hos oss. Vårt framgångsrika koncept har gjort att vi senaste åren haft en snabb tillväxt och därför behöver förstärka vårt Support-team.

Upfront har nära partnerskap med alla stora operatörer och har utmärkelser som Platina Partner hos Tele2, Partner Plus hos Soluno och Premium Partner hos Telenor för att nämna några exempel.

Innebörden av detta är att vi har högsta klassningen hos respektive operatör inom kompetens och kundnöjdhet.

 

 

Vi är en organisation med egen support- och leveransavdelning, tekniskt säljstöd och också mötesbokare.

Du kommer till ett sammansvetsat Team med vad vi skulle kalla för ett fantastiskt klimat och en modern organisation som drivs med entreprenörsanda samt nära till beslut. Hos oss finns inga stängda dörrar eller chefshierarkier.

Vi är en organisation med egen support- och leveransavdelning, tekniskt säljstöd och också mötesbokare.

Du kommer till ett sammansvetsat Team med vad vi skulle kalla för ett fantastiskt klimat och en modern organisation som drivs med entreprenörsanda samt nära till beslut. Hos oss finns inga stängda dörrar eller chefshierarkier.

Tjänsten innebär:
  • On-boarding och välkomna nya kunder med de rutiner och uppgifter som är behövliga för att vi skall efterleva en god kundsupport och enkla beställningsflöden.
  • Vara en del av och koordinera beställningar från kund och reagera och agera snabbt på avvikelser.
  • Vara behjälplig på vår kundsupport, svara på eller delegera supportärenden som kommer till Upfront via telefon eller mail.
  • Förstå kundens behov och gemensamt med kunden finna den bästa lösningen för kunden samt för oss.
  • Var en del av och deltagare i samverkansmöten med våra nyckelkunder.
  • Underhålla och vara noggrann med korrekta kund- och kontaktuppgifter i Upsales och Fortnox.
  • Vara en viktig kugge i förvaltning av kunder med att alla våra kunder känner att vi är närvarande och skapar en enkelhet för dem till dem i arbetet med att utveckla våra affärer och kundrelationer. Att alltid ringa det extra samtalet.
  • Kommunicera och säkerställa tillgång, leveranstider och restorder mot kunder och internt.
  • Vara en viktig del och med ett stort ansvar upprätthålla och säkerställa interna rutiner för förvaltning av kunder.
  • Tjänsten kan också innebära att vara utpekad kundansvarig för ett antal av Upfronts befintliga kunder. Det finns heller inget hinder till att hitta nya kunder och vara ansvarig för dem. Initialt är detta dock inte syftet med tjänsten och inte heller prioriterat.
Din erfarenhet:
  • Du brinner för att skapa en kundupplevelse i världsklass och att leverera enastående service. Du är strukturerad, har en god analytisk förmåga och gillar att utveckla och effektivisera rutiner och arbetssätt.
  • I rollen kommer du också att få stor nytta av din sociala smidighet då du löpande arbetar med att skapa långsiktiga relationer. Du kommer dagligen ha kontakt med både kollegor och kunder som har olika behov och förväntningar och för att lyckas i rollen krävs det därför att du är lyhörd, engagerad i ditt arbete och genuint intresserad av att hitta den bästa, mest effektiva och smidigaste lösningen.
  • Du är pedagogisk, stresstålig och bra på att prioritera. Du är bra på att se detaljer, har ett starkt driv, och fokus på att få saker gjorda. Du trivs med att bygga relationer och är prestigelös i din roll.
  • Rollen innebär också att hitta behov hos befintliga kunder som mynnar ut i merförsäljning och längden nöjdare kunder, t ex tilläggsfunktioner i kunds telefonilösning, tillbehör till mobiltelefoner till för kunden helt nya affärsområden.
  • På Upfront hjälper vi alla varandra med stort som smått, ett tydligt internt mål med rollen kundkoordinator är att frigöra kvalitativ säljtid för kollegor, vara behjälplig för leveransavdelning och avlasta support.
  • Du tycker om att entusiasmera och vet att gott samarbete är nyckeln till framgång. Du är kommunikativt stark och bra i mötet med kund. Du är även en stark röst internt och drar dig inte för att kravställa mot kollegor eller rapportera avvikelser. Du förstår vikten av att anpassa budskap efter mottagare och duktig på att förstå krav och önskemål.
  • Vi arbetar i team och väldigt prestigelöst internt. Vi stöttar varandra både i framgång och utmaningar. Vi vill att alla ska få förutsättningarna att prestera i sin roll och vi kommer aktivt att arbeta för att du både ska trivas och utvecklas.
Vi erbjuder:
  • Att jobba hos en av Sveriges främsta aktörer inom kommunikationslösningar och operatörstjänster.
  • En arbetsmiljö som präglas av professionalism och glädje.
  • Konkurrenskraftig lön med mervärden samt tjänstepension och friskvårdsbidrag.
  • Kontinuerliga tävlingar samt andra bonusmöjligheter.
  • Möjligheten att avancera internt inom bolaget.

Några av våra kunder, varumärken och partners vi jobbar med hittar du här:
https://www.beupfront.se/kunder-partners/

Dina framtida kollegor på Upfront hittar du här:
https://www.beupfront.se/vi-ar-upfront/

Intervjuer sker löpande och din ansökan skall vara oss tillhanda senast 2022-02-04. Tjänsten tillsätts omgående.
Eventuella frågor om tjänster besvaras av Benny Andersson, 019-3680401
Ansökan samt CV med personligt brev skickas till benny.andersson@beupfront.se