Jobba med oss!

Upfront är en leverantör av kommunikationslösningar till företag och är etablerat i Örebro samt Karlstad. I dagsläget är vi 14 medarbetare som är fördelade inom support, leverans och försäljning. 

Vårt koncept är att leverera operatörs- och växellösningar, hårdvara samt bygga ett starkt partnerskap med våra kunder genom att ha ett helhetsåtagande när det kommer till förvaltning och support av kundens telefonimiljö. Servicenivå, kvalité och relation är
A och O oss hos. Sammantaget har vi över 125 års erfarenhet och har du genom åren varit i branschen känner du garanterat igen många ansikten hos oss.

Upfront har nära partnerskap med alla stora operatörer och har utmärkelser som Platina Partner hos Tele2, Partner Plus hos Dstny och Premium Partner hos Telenor för att nämna några exempel. Innebörden av detta är att vi har högsta klassningen hos respektive operatör inom kompetens och kundnöjdhet. 

Du kommer till ett sammansvetsat Team med vad vi skulle kalla för ett fantastiskt klimat och en modern organisation som drivs med entreprenörsanda samt nära till beslut. Hos oss finns inga stängda dörrar eller chefshierarkier.

Vårt framgångsrika koncept har gjort att vi senaste åren haft en stark tillväxt och därför behöver vi nu förstärka vårt support-team.

Tjänsten innebär:
  • Vara en engagerad del på vår kundsupport och assistera våra kunder med felavhjälpning och stöd.
  • On-boarding och välkomna nya kunder med de rutiner och uppgifter som är behövliga för att vi skall efterleva en god kundsupport och enkla beställningsflöden.
  • Koordinera beställningar från kund. 
  • Underhålla och vara noggrann med korrekta kund- och kontaktuppgifter i CRM & affärssystem.
  • Vara en viktig kugge i förvaltning av kunder med att alla våra kunder känner att vi är närvarande och skapar en enkelhet för dem.
  • Kommunicera och säkerställa tillgång, leveranstider och restorder mot kunder och internt.
Din erfarenhet:
  • Du brinner för att skapa en kundupplevelse i världsklass och att leverera enastående service. Du är strukturerad, har en god analytisk förmåga och gillar att utveckla och effektivisera rutiner och arbetssätt.
  • I rollen kommer du också att få stor nytta av din sociala smidighet då du löpande arbetar med att skapa långsiktiga relationer. Du kommer dagligen ha kontakt med både kollegor och kunder som har olika behov och förväntningar och för att lyckas i rollen krävs det därför att du är lyhörd, engagerad i ditt arbete och genuint intresserad av att hitta den bästa, mest effektiva och smidigaste lösningen.
  • Du är pedagogisk, stresstålig och bra på att prioritera. Du är bra på att se detaljer, har ett starkt driv, och fokus på att få saker gjorda. Du trivs med att bygga relationer och är prestigelös i din roll.
  • Rollen innebär också att hitta behov hos befintliga kunder som mynnar ut i merförsäljning och längden nöjdare kunder.
  • Du tycker om att entusiasmera och vet att gott samarbete är nyckeln till framgång. Du är kommunikativt stark och bra i mötet med kund. Du är även en stark röst internt och drar dig inte för att kravställa mot kollegor eller rapportera avvikelser. Du förstår vikten av att anpassa budskap efter mottagare och duktig på att förstå krav och önskemål.
  • Vi arbetar i team och väldigt prestigelöst internt. Vi stöttar varandra både i framgång och utmaningar. Vi vill att alla ska få förutsättningarna att prestera i sin roll och vi kommer aktivt att arbeta för att du både ska trivas och utvecklas.
  • Tidigare erfarenhet inom telekom är inget krav men meriterande.
Vi erbjuder:
  • Att jobba hos en av Sveriges främsta aktörer inom kommunikationslösningar och operatörstjänster.
  • En arbetsmiljö som präglas av professionalism och glädje.
  • Konkurrenskraftig lön med mervärden samt tjänstepension och friskvårdsbidrag.
  • Kontinuerliga tävlingar samt andra bonusmöjligheter.
  • Möjligheten att avancera internt inom bolaget.

Några av våra kunder, varumärken och partners vi jobbar med hittar du här:
https://www.beupfront.se/kunder-partners/

Dina framtida kollegor på Upfront hittar du här:
https://www.beupfront.se/vi-ar-upfront/

Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts omgående när vi hittat lämplig kandidat.  
Har du frågor om tjänsten? Kontakta Benny Andersson, 019-3680401
Ansökan samt CV med personligt brev skickas till benny.andersson@beupfront.se