Jobba med oss!

Upfront är en leverantör av kommunikationslösningar till företag och är etablerat i Örebro samt Karlstad. I dagsläget är vi 18 stycken medarbetare som brinner för att ge företag de bästa och mest anpassade kommunikationslösningarna i ett utvecklande och tryggt partnerskap.

Vårt koncept är att leverera tjänster (operatör, växel och contact center), hårdvara samt bygga ett starkt partnerskap med våra kunder genom att ha ett helhetsåtagande när det kommer till förvaltning och support av kundens telefonimiljö. Servicenivå, kvalité och relation är A och O oss hos. Sammantaget har vi över 200 års erfarenhet och har du genom åren varit i branschen känner du garanterat igen många ansikten hos oss.

Du kommer till ett sammansvetsat Team med ett fantastiskt klimat och en modern organisation som drivs med entreprenörsanda samt nära till beslut.
Hos oss finns inga stängda dörrar eller chefshierarkier.

Vårt framgångsrika koncept har gjort att vi senaste åren haft en stark tillväxt och därför behöver vi nu förstärka vårt support team.

Tjänsten innebär:
  • Vara en engagerad del på vår kundsupport och assistera våra kunder med felavhjälpning och stöd.
  • On-boarding och välkomna nya kunder med de rutiner och uppgifter som är behövliga för att vi skall efterleva en god kundsupport och enkla beställningsflöden.
  • Koordinera beställningar från kund. 
  • Underhålla och vara noggrann med korrekta kund- och kontaktuppgifter i CRM & affärssystem.
  • Vara en viktig kugge i förvaltning av kunder med att alla våra kunder känner att vi är närvarande och skapar en enkelhet för dem.
  • Att tillsammans med kollegor vara en viktig del i att utveckla våra kunder, men även våra interna system och rutiner.
Din erfarenhet:
  • Du brinner för att skapa en kundupplevelse i världsklass och att leverera enastående service. Du är strukturerad, har en god analytisk förmåga och gillar att utveckla och effektivisera rutiner och arbetssätt.
  • I rollen kommer du också att få stor nytta av din sociala smidighet då du löpande arbetar med att skapa långsiktiga relationer. Du kommer dagligen ha kontakt med både kollegor och kunder som har olika behov och förväntningar och för att lyckas i rollen krävs det därför att du är lyhörd, engagerad i ditt arbete och genuint intresserad av att hitta den bästa, mest effektiva och smidigaste lösningen.
  • Du är pedagogisk, stresstålig och bra på att prioritera. Du är bra på att se detaljer, har ett starkt driv, och fokus på att få saker gjorda. Du trivs med att bygga relationer och är prestigelös i din roll.
  • Rollen innebär också att hitta behov hos befintliga kunder som mynnar ut i merförsäljning och längden nöjdare kunder.
  • Du tycker om att entusiasmera och vet att gott samarbete är nyckeln till framgång. Du är kommunikativt stark och bra i mötet med kund. Du är även en stark röst internt och drar dig inte för att kravställa mot kollegor eller rapportera avvikelser. Du förstår vikten av att anpassa budskap efter mottagare och duktig på att förstå krav och önskemål.
  • Vi arbetar i team och väldigt prestigelöst internt. Vi stöttar varandra både i framgång och utmaningar. Vi vill att alla ska få förutsättningarna att prestera i sin roll och vi kommer aktivt att arbeta för att du både ska trivas och utvecklas.
  • Det är önskvärt att du som söker tjänsten har dokumenterad erfarenhet inom kundsupport och förvaltning.
  • Tidigare erfarenhet inom telekom är inget krav men meriterande.
Vi erbjuder:
  • Att jobba hos en av Sveriges främsta aktörer inom kommunikationslösningar och operatörstjänster.
  • En arbetsmiljö som präglas av professionalism och glädje.
  • Konkurrenskraftig lön med mervärden samt tjänstepension och friskvårdsbidrag.
  • Kontinuerliga tävlingar samt andra bonusmöjligheter.
  • Möjligheten att avancera internt inom bolaget.
  • Arbetsplats är Örebro och Karlstad.

Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts omgående när vi hittat lämplig kandidat.

Vid frågor, kontakta:
Benny Andersson – 
019-36 80 401

Ansökan, CV och personligt brev skickas till:
benny.andersson@upfront.nu

Några av våra kunder, varumärken och partners vi jobbar med hittar du här:

Dina framtida kollegor hittar du här: